En heb je wel eens gedacht aan een greenscreen huren?  Je hebt er vast wel eens van gehoord, maar wat is het nou eigenlijk precies? En hoe werkt het? En wat kun je er eigenlijk allemaal voor leuks mee?

Een greenscreen huren voor je evenement?

Een greenscreen is een groot, groen scherm wat je als achtergrond kunt gebruiken voor foto- en video-opnames. Een greenscreen wordt doorgaans gebruikt voor chromakey-toepassingen. Dit is een techniek waarbij iets of iemand wordt gefilmd of gefotografeerd tegen een groene achtergrond, waarna men met software de achtergrond transparant kan maken zodat het onderwerp voor een andere achtergrond geplaatst kan worden.

greenscreen huren voor je evenement

greenscreen photobooth huren bruiloft goedkoop

Hoe werkt greenscreen fotografie?

Greenscreen fotografie klinkt ingewikkelder dan het is! De kleur groen is namelijk niet voor niets gekozen. Deze kleur komt over het algemeen niet voor in het menselijk uiterlijk. Hierdoor kan een computer vrij eenvoudig al het groen uit een afbeelding of video verwijderen, zonder dat daardoor delen uit het menselijk uiterlijk worden verwijderd. Op deze manier kun je de achtergrond transparant maken en een nieuwe achtergrond op deze plek zetten.

Een greenscreen photobooth huren voor je bedrijf als promotie

Een greenscreen huren is dan ook een origineel en ludiek idee voor een evenement, zoals een bedrijfsfeest of bruiloft. Of gebruik greenscreen fotografie als activitatiemiddel voor je merk op bijvoorbeeld een beurs. Met een greenscreen weet je zeker dat je gasten of bezoekers nieuwsgierig komen kijken en de magie zelf willen ervaren! En je kunt je ‘nieuwe’ achtergrond eenvoudig personaliseren. Wat dacht je van het filmdecor van je favoriete film of een beroemde plek in een wereldstad? Of laat een achtergrond op maat maken, zodat deze past bij je merk of gelegenheid. Bij Jongens van de Photobooth is dit geen enkel probleem!

Jongens van de Photobooth verhuren greenscreen photobooth fotografie

De Jongens van de Photobooth zijn al sinds 2015 actief op het gebied van greenscreen fotografie en greenscreen verhuur. Je kunt er terecht voor het complete pakket wanneer je een greenscreen shoot op locatie wil realiseren. Want een greenscreen huren is dé ludieke toevoeging voor je evenement!

greenscreen fotografie

Voordelig een greenscreen photobooth huren

Wat is inbegrepen bij het huren van een greenscreen?

Als je bij Jongens van de Photobooth een greenscreen wil huren is het volgende inbegrepen:
• Een mobiele greenscreen fotostudio
• Een professionele fotograaf die de fijne kneepjes van de greenscreen fotografie kent en die op een enthousiaste manier het lang verscholen fotomodel in je gasten naar boven haalt
• Onbeperkt aantal fotoprints
• Je eigen gratis online fotogalerij en digitale downloads
• De foto’s worden afhankelijk van de complexiteit van je design, binnen enkele minuten of sneller “geshopt” en geprint op fotopapier (10×15 cm)
• Minimaal 2 gratis designs zodat je gasten kunnen kiezen
• Ervaring met het organiseren van evenementen
• Creativiteit in het greenscreen design en foto’s. We gaan van te voren samen met je in overleg voor het mooiste resultaat.

Wil je meer weten over greenscreen fotografie of denk je erover een greenscreen te huren?

Jongens van de Photobooth
Burmanstraat 5 bis