Twee weekenden vol vuurwerk boven de Noordzee

De 38ste editie van het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen vindt dit jaar plaats op 11-12 en 18-19 augustus 2017. Dat maakte Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen vandaag bekend. Op alle vier de avonden worden er traditiegetrouw twee spectaculaire vuurwerkshows afgestoken, rond de klok van 21:45 uur en om 22:30 uur. Jaarlijks gaan verschillende landen de strijd met elkaar aan voor de titel van mooiste landenvuurwerk. De deelnemende landen worden binnenkort bekend gemaakt. Voor meer informatie: www.vuurwerkfestivalscheveningen.nl
Vuurwerkfestival 2017 Scheveningen

Foto: Peter Baas

“We merken dat de vraag naar de bekendmaking van de data ieder jaar eerder op gang komt. De boekingen bij de hotels in Scheveningen en omgeving voor de vuurwerkweekenden stromen binnen en de organisatie wordt dagelijks benaderd over de nieuwe data. Dat geeft wel aan hoe zeer het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen in trek is. Mensen komen van binnen- en buitenland om het bijzondere tafereel boven zee te aanschouwen en maken er een weekend weg van. Goede impuls voor de horeca en voor de hotels aan het einde van de zomer!”, aldus Bjorn van Dijl, voorzitter van Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen.

Over Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen
Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen heeft als doelstelling om door middel van grote publieksevenementen Scheveningen als toegankelijke en bruisende badplaats op de kaart te zetten. Het bestuur bestaat uit Bjorn van Dijl (namens de boulevardondernemers), Guido Venema (namens de strandpaviljoenhouders) en Vanessa van der Vaart (namens de hotels). Voor meer informatie: www.vuurwerkfestivalscheveningen.com